søndag 13. november 2011

Rasen (som enda ikke har fått noe navn)


(Jeg følte plutselig en dag for å male rasen, så det ble da som det ble, men tror da man skjønner poenget uansett.)
ja, å nå er det vell høyst på tida at jeg får ut noe konkrete greier om rasen her på, så nå skal jeg faktisk prøve å skrive ned noe fakta, om det blir noe uklart så er det vell bare å spørre meg, så kan jeg prøøøve å forklare det bedre^^

-Hvorfor ser de ut som de gjør?
 Rasen er en videreutvikling fra store kattedyr, men de er ikke utviklet til helt fullstendig mennesker, så derfor har de fortsatt noen trekk fra disse kattedyrene. Av det ytre har de: katte-ører, hale, øyne og tenner. Ansiktsformen er også fortsatt litt kattelignende, de har en litt høy nese-rygg og liten nesetipp. 

-Hvordan er oppførselen deres?
 som alle andre levende skapninger, så har de selvfølgelig forskjellig personligheter, men jeg skal vertfall skrive ned fellestrekkene deres da. (skal ha noen NPC som jeg forklarer deres personligheter også) 
Fellestrekk
 Alene: Når de er alene, så er de ganske så rolige, nysgjerrige og forsiktige. Men nå er da de ikke så veldig ofte helt alene heller, de er helst bare alene når de jakter eller utforsker.
 Sammen med sine egne: De er ganske sosiale når de er sammen med sine nærmeste, altså familier og venner. når de er sammen med resten av rasen, så er de ganske så respektfulle.
 Når de møter andre raser eller skapninger: Denne rasen er veldig nysgjerrig  på alt og alle rundt seg, noe som fører til at når de møter noe "ukjent", vill de gjerne prøve å sosialisere og utforske dem for å finne ut hva dette er. De er altså ikke fiendtlige fra begynnelsen, det er rett og slett opp til den andre parten om denne rasen skal være en alliert, likegyldig, eller fiende!
Det er altså dette jeg har kommet frem til foreløpig, men om jeg kommer med noen nytt så skal jeg nok få det oppdatert :) 

1 kommentar:

  1. Fint innlegg, som forteller mye om rasen din! Du har hatt litt helgearbeid, med maleriet.Se forresten mail fra meg.

    SvarSlett