fredag 16. desember 2011

Videre arbeid

Videre ut på nyåret er planen å jobbe med:


*Finpussing på kvinnene i rasen
  - ansikt, hår, proporsjoner, (eventuelt NPC)


*Mennene i rasen
  - ansikt, hår, proporsjoner, kroppsoppbygging, (eventuelt NPC)


*Detaljer og virkninger på selve rasen
  - kjennetegn (ører, hale, tenner, osv)

*Klær
  - til forskjellige anledninger (penklær, jaktklær, rustning), materiale

*Kultur - eventuelt religion


*Biografi


*Våpen
  - type våpen og bruksområde

*Detaljer
  - masker, smykker, utsmykninger

*Miljø
  - plassen, natur

*Bygninger
  - byggestil, materiale, utsmykking

*Verktøy
  - til forskjellige ting: lage utsmykning, våpen, mat, ressurser og lignende



mine erfaringer til nå:
i begynnelsen av dette halvåret startet jeg sammen med en liten gruppe, på et spilldesign prosjekt.
Hittil har jeg forbedret tegne kunnskapene mine innenfor: skygge, rom, proporsjoner og anatomi. Jeg synes selv jeg må øve litt mer på posering, rom, farger og proporsjoner.

1 kommentar:

  1. Fint å se planen din!Du har virkelig tenkt gjennom dette. Ser ut som du har noe å sysle med resten av året!

    SvarSlett